Przyczepy reklamowe, ulotki czy bannery. Wybierz reklamÄ™ dla Twojej firmy

ić najkorzystniejszy z nich?Istota reklamyReklama jest ważna w każdym biznesie, ludzie muszą wiedzieć czym zajmuje się nasza firma i jak do nas trafić. Dlatego warto zadbać o jak największą i jak najszerszą promocję ma

Dodane: 25-06-2016 17:50
Przyczepy reklamowe, ulotki czy bannery. Wybierz reklamę dla Twojej firmy Fajna reklama, to działająca reklama. Do wyboru mamy mnóstwo opcji: bilbordy, ulotki ,albo to jedynie kilka dostępnych opcji na promocję firmy. Jak kupić najkorzystniejszy z nich?

Istota reklamy

Reklama jest ważna w każdym biznesie, ludzie muszą wiedzieć czym zajmuje się nasza firma i jak do nas trafić. Dlatego warto zadbać o jak największą i jak najszerszą promocję marki, produktu, czy usług, na których nam zależy. Należy pamiętać, ze liczy się każdy format i kanał promocji: reklama outdoor, przyczepy reklamowe, promocja w internecie.

Każda z tych form reklamy przynosi kolejnych klientów i zwiększa świadomość marki w danym regionie.


Reklama- bilbord

Sposobów reklamy jest tyle ile ludzi na świecie, no może nie aż tyle, ale bardzo dużo. Do najpopularniejszych można z pewnością zaliczyć bilbordy. Bilbord to reklama którą stawiamy raz i sama na siebie pracuje, wystarczy ustawić ją w dobrym miejscu, aby mieć pewność, że będzie skuteczna i przyciągnie uwagę przechodniów, czy też kierowców. Związane z tym typem reklamy koszty to kwestia druku samej reklamy oraz wynajmu przestrzeni reklamowej, jeżeli takiej nie posiadamy. Dobry design takiej reklamy potrafi skutecznie zwrócić na siebie uwagę, na tle innych reklam w okolicy.

Należy jednak pamiętać, aby taka reklama była czytelna i dość duża, przecież potencjalni klienci będą ją oglądać z dość dużego dystansu i muszą być w stanie bez problemu przeczytać informacje zawarte na reklamie. Przestrzegając zasad projektowania i umiejscowienia tego typu reklamy z pewnością będzie to dobra inwestycja.


Marketing- Wikipedia

Marketing ? proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość Kotler, Keller, 2011. Najkrótsza definicja marketingu brzmi ?zaspokajać potrzeby, osiągając zysk?1. Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych, lecz przemyślana strategia i wynikająca z niej taktyka działania, dostosowane do docelowych odbiorców, oparte na wiedzy i badaniach, osadzone mocno w realiach rynkowych2

W ramach marketingu możemy wyróżnić wiele zagadnień, takich jak:

odnajdowanie i ocenianie możliwości rynkowych, prowadzących do zaspokojenia potrzeb określonych odbiorców (nabywców) oraz dokładne ustalenie tych potrzeb,
opracowywanie w oparciu o tÄ™ wiedzÄ™ produktu oraz strategii jego dystrybucji,
przygotowanie odpowiedniej strategii ceny,
komunikacja z rynkiem

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing