Krótko o reklamach mobilnych

Dodane: 10-01-2017 05:39
Krótko o reklamach mobilnych przyczepa reklamowa

O kampaniach reklamowych z Wikipedii

Kampanie reklamowe mogą odbywać się w jednym medium lub być multimedialne, czyli obejmować działania w wielu różnych mediach (np. w internecie). Kampanię przygotowują agencje reklamowe, a za dobór i zakup mediów odpowiadają domy mediowe

Podstawowym parametrem kampanii reklamowej jest jej zasięg całkowity oraz (zdaniem starej szkoły marketingowej) zasięg efektywny.potrzebny przypis Intensywność kampanii w poszczególnych mediach z osobna mierzy się ilością GRP, czyli sumą cząstkowych oglądalności (lub słuchalności, czytelnictwa itp.) poszczególnych emisji w poszczególnych mediach. Intensywności GRP nie sumuje się pomiędzy mediami ze względu na różnice metodologiczne pomiarów pomiędzy mediami oraz z uwagi na różny charakter komunikatów.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kampania_reklamowa


Sens billboardów

Wielkoformatowe reklamy to od dawien dawna skuteczny sposób na pozyskiwanie klientów i reklamowanie swojej firmy. Taka reklama może nie przynosi bez pośrednio klientów, chyba że jest zaraz na drzwiami siedziby firmy. To raczej kwestia działania na świadomość potencjalnego klienta i pokazanie mu, że jest taka firma w jego regionie i oferuje konkretne usługi.

Sam się często łapię na tym, ze jak szukam jakiejś firmy to w głowie mam obrazy z billboardów konkretnych firm, które widuję w drodze do pracy, czy sklepu. To właśnie tak ma działać taka reklama i trzeba przyznać, że faktycznie działa.


Jak zdobyć klienta?

W ostatnich latach coraz bardziej popularne stały się tak zwane mobile, czyli reklamy, które przemieszczają się po mieście, gdyż są umieszczone na specjalnych przyczepach reklamowych. Jest to bardzo dobrze sprawdzające się rozwiązanie marketingowe ? trzeba przyznać, że badania jednoznacznie wskazują na to, że jest to dobre rozwiązanie, jeśli chcemy, aby nasz produkt czy usługa szybko zapadła w pamięć potencjalnym klientom.

Takie rozwiązanie doskonale sprawdza się także wtedy, gdy dopiero otwieramy własną działalność (na przykład gabinet kosmetyczny) i chcemy poinformować o tym szerszą społeczność. W takich sytuacjach przyczepy reklamowe to idealny sposób na szybkie dotarcie do klienta.