Poprzednie wpisy:

Następne wpisy:

tanie pozycjonowanie rzeszów

precli na rzecz content marketingu czyli

tanie pozycjonowanie rzeszów
W procesie pozycjonowania teksty odgrywają ważną rolę.

Aby wspierać pozycjonowanie strony, powinny zawierać słowa kluczowe, na które strona ma być widoczna w top 10 wyszukiwarki.

Algorytmy Google, które oceniają treść strony internetowej, badają także jakość i wartość tekstów.
Rosnące wymagania wobec tekstów, sprawiły, że pozycjonerzy zaczęli odchodzić od prostych tekstów ze słowami kluczowymi, tzw.
precli, na rzecz content marketingu, czyli bogatych i interesujących tekstów, które przy okazji zawierają frazy.
Wartość tekstu dla pozycjonowania pod wieloma względami pokrywa się z wartością dla użytkownika. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing

Pozwala budować treść w sposób przemawiający

Metoda ta jest odrębnym nurtem content marketingu.
Jej fenomen polega na uznaniu osobowości odbiorcy za bardziej istotny element, niż jego hobby czy zainteresowania.
Pozwala budować treść w sposób przemawiający do osobowości człowieka.
Do osoby neurotycznej przemawiać będą argumenty grające na jej emocjach, a do osoby o charakterze analitycznym, najlepiej przemówią treści poparte statystykami. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing

AdWords jako forma e-marketingu

Czym jest AdWords i co kryje się pod tym terminem? Jest to jeden z sposobów e-marketingu.

Pojęcie to może brzmieć nieco dziwnie dla kogoś, kto nie jest obeznany z tematem e-marketingu i promowania własnej działalności w internecie.

Jest to jednak nic innego jak system reklamowy Google, który pozwala na wyświetlanie tak zwanych linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwarki Google. Istnieją dwa sposoby tworzenia takich linków sponsorowanych, jednym z nich jest wybór słów kluczowych, w odpowiedzi na które będzie wyświetlana reklama.
Drugim sposobem tworzenia linku sponsorowanego jest wybór witryn internetowych.

Co ciekawe nazwa Google AdWords w 2018 roku została zmieniona na Google Ads. .